lördag 31 oktober 2009

Tog mitt pick å pack

Sitter hos mamma å pappa nu å de både bakas å lagas mat. Känns skönt att va hemma å bara va....

Har varit hos Peter å blitt bjöden både på kaffe å rövin, tack för de =)
Sen va de småvägar hem till Knillinge å sen en promenix till affären med mor. Så imorn blir de en dag fylld av matlagning med mamma så ja kan ta med hem å frysa ner å först trycka i mig om 2 veckor. Men så slipper ja iaf tråkbiten att laga mat =)
Ikväll när middagen är uppäten så blir de kanelbullebak =)



Är besviken men intalar mig själv att de va kanske meningen att de skulle bli såhär....
Är lessen men torkar tårarna å riktar in mig på att klara skolan....
Skärmar av omvärlden för att slippa bli lessen igen....
Flyr verkligheten å åker hem till mamma å pappa å får känna mig trygg för ett tag....

2 kommentarer:

  1. men gumman. du måste ringa och berätta snart. tycker inte om när du är ledsen ju =(

    puss

    SvaraRadera
  2. Vad har du nu gjort Pattsy????

    SvaraRadera