tisdag 13 oktober 2009

Planen gick i stöpet...

Mamma; ja hade verkligen tänkt skriva nåt jättepositivt ida så du ser att ja inte alltid är negativ. Ja tänkte skriva att alla borde ha en Patricia i sitt liv för idag har ja först räddat Alv ifrån bilproblem å sen Amanda från bilproblem. Man borde helt enkelt ha en mig i sitt liv för ja är bilfixarn nr1 =)
Men just nu känner ja för att sätta mig ner på golvet å gråta som ett litet barn alt köra hem å dra täcket över huvet. Ja mår sjukt illa å har sjukt ont i huvet. Ja har inte hunnit med nånting eftersom ja räddat alla. Ja får inte lov att yttra mig på jobbet för här får ingen ha en egen åsikt.
Ingen å någon behöver iaf inte oroa sig för att bli arbetslösa för jösses va mycke dom gör här på mitt jobb. Är bara riktigt less på allt nu å hoppas att antingen tiden kan springa iväg så ja kommer här ifrån alt att min dröm om att vinna massa pengar slår in för då säger ja upp mig, öppnar eget å anställer en mäster att lära mig de sista innan skolan.

Fick frågan idag vilken utbildning som krävs för att bli guldsmed, frågeställaren var vår vd..... Hade väldigt gärna svarat; Inte fan utbildar ja mig till rörläggare iaf....... Hmmm undra va han hade svarat tillbaka om ja sagt så....... =)

...jävla facebook krånglar...... suck å morr å arrgh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar