måndag 3 oktober 2011

Dag 12!

Varför började du blogga?

Ja började blogga mycke för att ja bodde i Varberg å ville berätta för mina päron va som hände i mitt liv. Många andra av mina vänner bloggar oxå å då blev de lixom en grej.... Ja hade de som en liten dagbok att få ut mina känslor i men tyvärr hände de att sånt ja skrev blev misstolkat...Speciellt i samband med att ja å ett x gjorde slut.... Men bloggen har oxå hjälpt till att berätta för folk hur ja mår, när ja inte haft mod el ork att säga de face to face....

Sen har ja ibland tappat suget efter att blogga å bara lagt allt på hyllan. Man börjar ransaka sig mer å mer över vilka som läser å va man då kan skriva å inte, de blir censurerat fast att de är MIN blogg, MINA tankar, MINA intryck... Men så funkar de helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar