måndag 10 oktober 2011

Dag 19!

Mina smeknamn....

De är ju några styckna men vi ska se om ja kommer ihåg alla =)

Dytten: Päronen kallade mig för detta innan ja föddes å sen har de bara hänt med.... Dytt = liten flicka....
Paddy: Ja älskade Paddy Paddington när ja va liten så mina brödrar började kalla mig Paddy...
Peddy: Ja de va väl helt enkelt för jobbigt att säga Paddy el nåt så de blev Peddy. Peddy hängde med i måååånga år..... Hela mellanstadiet å högstadiet å gymnasiet oxå tror ja...... Många vänner från förr säger fortfarande Peddy =)
PatWoh: På mitt första jobb hade ja inlogg som PatWoh då de är mina 3 första i förnamnet å 3 första i efternamnet. ALLA ja jobbade med sa enbart PatWoh, ingen sa Patricia. Dock va de 1 kille som började säga Patsy...
Patsy: PA på första jobbet sa de å sen på guldsmedsskolan i Köpenhamn sa dom flesta svenskar de till mig. Se har de hängt med.... Finns dock lite olika stavningar på de från olika människor. Patsy, Pattsy, Patzy
Patsky: Min kära L..... På fyllan snubblade hon på lite bokstäver å plötsligt blev de Patsky... Å hur gulligt är lixom inte de då??!! =)

1 kommentar: