måndag 10 oktober 2011

Dag 18!

Drömmar, planer å mål....

Plan: Öppna eget
Dröm: Bli ekonomiskt oberoende å bara kunna ägna mig åt min hobby
Mål: LYCKAS!


I korthet är väl detta mitt mål, min dröm å min plan. Ja vill inte jobba för någon annan mer. Visst kolleger är alltid trevligt MEN mina sista chefer har inte varit några ledartyper å de är tråkigt å trötssamt att anställda ska behöva fixa å trixa ALLTID! Så därför vill ja jobba för mig själv å ingen annan. När var hur, de återstår att se. Ja tar en dag i taget å de ska bara lösa sig, de ska bara fixa sig!!!

1 kommentar:

  1. Blev JÄVLIGT glad att läsa detta!
    Idag ska du på rätt plats o rätt person!
    Är just detta med drömmar, mål o ekonomiskt oberoende vi ska prata om idag lilla pluttan!
    Love jo!
    Pössen!

    SvaraRadera