måndag 17 oktober 2011

Dag 23!

Något ja längtar efter...


Ja är väl ganska vanlig, ja längtar såklart efter att mina drömmar ska slå in....

Ja vill ha min lilla verkstad, ja vill kunna komma å gå som ja vill. Ja vill ha MASSA pengar å göra sånt som bara rika kan, kasta pengarna efter mig å skratta åt alla fattiga... El nej, nu skojade ja ju faktiskt bara, de förstår ni va??????

Nej men ja vill ju absolut ha min verkstad å kunna komma å gå som ja vill. Ingen chef att bråka med för de kan nog va jobbigt att bråka med sig själv i längden. Ja vill kunna leva på min dröm. Ja vill ha lite för mycke pengar över så ja kan unna mig en resa kanske..... Å kanske kunna shoppa precis så mycke som ja vill eftersom de är ju en ganska stor last ja har i livet.... shoppa SKOR!!!!!

Mmmmmm....sen längtar ja efter mina vänner..... Mina vänner långt borta..... Ååååå vill samla alla i ett litet hus så ja kan hälsa på alla på en å samma gång.... Bra va?! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar