torsdag 10 november 2011

Chips el tight klänning, chips el tight klänning???

FUKK OFF tight klänning, ja tar chipsen!

Detta innebär bajb, att du får inte se den vita klänningen in real life, den är tillbaka skickad!!!


Ni vet sådär när de kommer någon å hälsar å du vet verkligen vem människan är men kan inte sätta namn el plats på den?! Hände nästan alldeles precis!
Efter jobbet svängde mamms å ja inom affären. Vid brödet kommer de en kvinna å säger hej till mor min å sen kollar hon på mig;
Är de Patricia?
Japps, de är de.
Herrejösses. Allt bra med dig hoppas ja?!
Japps, de är de.

Åååååå ja kände igen henne men kunde verkligen inte säga varför.
Vänder mig snyggt om till mamma vid kassan å frågar;
Varför känner ja igen henne???
Sockertoppen svarar mamma!

Aaaahhhh Sockertoppen. Kondiset som låg mitt över gatan när vi precis hade flyttat till lägenheten i Knislinge. Kände mig lite dum för att ja inte kunde komma på de själv =)
Madde (TROR vi att hon heter!) va världens gölligaste. Hon va alltid så snäll å glad när man kom in å köpte godis å när ja va liten va ja nog inne hos henne liiite oftare än ja skulle =) Men hallå, de låg ju faktiskt bara precis över gatan!! Å sen hade ja en klasskompis som bodde i samma hus fast ovanpå. Å där va ja väldans ofta.
Åååå dom hade världens godaste mjölkchoklad!! Man köpte en bit för 50öre så man passade ju på att köpa ganska många!! =) De är nästan samma sorts choklad man kan köpa som lösgodis nu men de Madde hade va ändå bäst!!!

Vet faktiskt en annan tjej som oxå bodde i de huset. Min bror gick hem med henne å skulle "käka makaroner" en gång.... Han måste varit väldigt full å blind för hon såg ut som Marilyn Manson!!!! Läskigt!!


Nu efter en sjukligt varm å skön dusch har ja krupit i min muffinspyjamas å tänkte vräka i mig chips!!!
Imorn kommer mina muffinssängkläder så de ska sovas i dom i helgen å sen måste ja beställa mitt muffinstyg så Anna kan hjälpa mig sy en dyna till min fina gula gungstol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar