onsdag 30 november 2011

Onsdag = Grey´s!!!

Åååååå varje vecka längtar ja ju nästan ihjäl mig! Å de bästa av allt är att om helgerna går ja tillbax till säsong 2 =) Å när den är färdigtittad, ja då får vi införskaffa säsong 3!

Såg idag att Katta fått bäbis! Å snart är de världens bästa Fridas tur!!! Ååååå spännande!!! Ja kommer få en bäbis! På långt håll men ja kommer får en bäbis!! Å ja, egentligen är de ju inte min för de är Fridas å Davids å Wilmas lilla syskon men ja kommer ändå säga att ja fått bäbis!!! Wilma är ju min lilla skrotbäbis så undra va den nya kommer bli. Å om de är en pojk el tös.... Måste iaf lära bäbis prata skånska! Pimsewimsen kan ju!! =)


ÅÅÅÅÅÅÅÅ fick pausa i mitt skrivande!! De är ju jättespännande på tv å såklart handlar de om massa barn!!! Barn överallt nu, yes!



Blev en del prat om % å poäng å ditten å datten innan men nu bannemig blev de bra! Ja fattar ALLT! Å tant C är lycklig! Å ja, är hon nöjd, är ja nöjd =)


Å imorn kommer laaav hem så helgen kommer bestå av spackla, slipa, måla, möblera å baka. Ja kan nog tom tänka mig att städa typ! Maaaaj gaaaad ja är ju gryyym!! (sen dör ja väl en smula imorn å energin är som bortblåst tills på tisdag el nåt.... )

1 kommentar:

  1. Bäbisar är goa!

    Klart Tanten är lycklig efter en sån kanonmånad!!! Tror vi är lia glada hela gänget!

    Åh, sa gött att bojfränden kommer him i mörron! Så slipper vi hans tragg om himlängtan pau FB! =)

    Slid nu inte ut er i helgen! Och skit i o baga o städa tills allt är klart! Inte gött med slipdamm i baget!

    Pössen!
    // TANTEN!

    SvaraRadera