tisdag 29 november 2011

Ordning å reda!

Har fått nåt konstigt infall här!!
Igår gjorde ja min beställning till Amway, kändes bra å se lite siffror. Så tyckte ja även att ja kunde göra en liten sammanställning så man får en bättre överblick så de pysslade ja med hur länge som helst!

Sen lägligt nog hade de kommit ett mail från VistaPrint å ja är en av dom alla som såklart går på de där "Grattis, din epost är utvald å du har vunnit å kan beställa gratis" Men som sagt de gör inget att ja hade fått de mailet för de kom så lägligt! Så nu blev de beställt visitkort å fodral till de =) Börjar hända mer å mer med lilla företaget nu =)

Pappa är världens gölligaste å håller på att fixa med min bänk oxå!!!

Som grädden på moset har ja idag rensat min mail! Å gjort mappar å sorterat å raderat onödigt! Känner mig grym idag!! Men sen springer ju klockan oxå iväg här å ja sitter fortfarande i min pyjamas. Men ja tror ja är klar med sånt ja absolut inte tänkt el trott att ja skulle ta tag i =)

Å nu är de snart 1 december!!! Ska fixa å baka julgodig i helgen tänkte ja. El kanske inte just julgodis men kakor å lussebullar å annat gott man brukar ha runt jul.
Måste ju ta en paus i allt väggmålande å städande å fixande! Har ju saker högt å lågt i heeeela lägenheten nu! Flyttkaos kallas de men va gör de om 100år?! Nu är de snart klart å de är snart JUL!!

1 kommentar:

  1. GRÄBBA!!!
    Sa ju åt dig att du kan handla på VistaPrint genom Amway!! Rabatt o PV!!!!

    Men du är dotti du som får ordning på saker o ting!

    Pössen!

    SvaraRadera