torsdag 3 november 2011

Ja blir nog aldrig så där bra....

Japp, ja är en av dom som följer Grey´s Anatomy..... Världens bästa sjukhusserie... Å nu har ja kanske, kanske, kanske fått Mac att titta på de :-D *värmer lite i hjärtat när man lyckas med sånt!*

Ja tittade iaf på de igår å över telefon lyckades ja få honom oxå till att titta på de. Lovade att förklara allt så han förstår va som hänt å inte men sen slog de mig, varför inte köpa alla boxar lixom å tvinga honom att titta på ALLA avsnitt??!!! Nej, ja vinner nog inte heller nåt pris för årets flickvän....


Sitter å funderar på va man kan hitta på till våran mcträff i Tjeckien nästa år... Ja tänkte att nu ska de bli ordning å reda på torpet så ja har tagit detta på mig. De kommer iaf bli nån utflykt, nån vinprovning å kanske nån ölprovning.... Spännande, spännande!!


Sen kanske ja ska ta mig i kragen oxå snart å komma igång med mitt företag!! FY MIG! Ja MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE!!!!!!!!!!!!!!

Smyckeprojekt gjort av mig. Ring i silver & 14K med 3st fyrkantiga CZ

1 kommentar:

  1. Du ved han som ridar pau kröppar i denna kommunen. Han fraugade min säl härromdan om du fjunderat mera pau o ha lide grajjor pau hans place.. Fondera pau da du!
    Pössen
    CH

    SvaraRadera