onsdag 23 november 2011

Kanske borde.... el va?!

Mmmm kanske kanske borde ja ta tag i saker här så ja slipper stressa till bussen som bajb påminde om precis... Men här sitter ja inlindad i min handduk efter duschen å orkar inte riktigt hitta den där sista energin som behövs...

Har krabbat nu med min dator i typisch nån vecka el så, internet lever ett eget litet liv. Igårkväll va ja sjukligt nära att öppna fönstret, kasta ut datorhelvetet, springa ner för trappan å hoppa sönder de sista av en så kallad dator som skulle finns kvar å mot förmodan överlevt fallet från andra våning.... Men mor min fick mig att lugna mig lite å bajb gjorde tappra försök genom sms att lugna mig. De lyckades litegrann för när ja lutar mig tillbax av matthet i sängen så funkade de såklart!!!
Nu idag har de krabbat igen men ja kanske har lyckats fixa å trixa så min stackar lilla feleton funkar som modem å förhoppningsvis sparas alla konstiga saker ja gjort nu så ja inte behöver göra de igen för ja har inte en aning om va ja pysslat med! Så de så!!

Har även fått fixat lite med Amway-grajjor, kan nog bli bra detta! Å sen självklart har ja drömt mig bort i min fantasivärld där ja är världens absolut bästa guldsmed ever å gör sjukt snygga smycken... Idéerna bara sprudlar här!! Står på jobbet å vill bara springa ifrån för att kunna rita/skriva ner de nya som poppar upp i huvet men ja tror inte de skulle bli så uppskattas om de plötsligt ligger massvis med deg på golvet..... Men änsålänge har ja kommit ihåg allt å skrivit ner de när ja kommit hem istället. Sen att ja lyckas minnas de lagom till man lagt sig bekvämt i sängen å är nästan på väg att somna, ja de är ju en annan sak! Men ja klappar mig själv på axeln när ja faktiskt asar mig upp ur min bekväma säng å skriver ner mina tankar istället för att ligga kvar å kaaaanske komma ihåg de till dagen efter.... Så japps, klapp på min lilla axel, check!

Å just de, skulle ju fixa en grej till fröken Nilsson å skicka ett mess gällande en stol! Hmmm, ja då är de väl bara att ta tag i detta genast! (ok, kanske facebookar liiiite först....)

Över å ut!

1 kommentar:

  1. LUGN OCH FIN!!!

    Det där med datorn..
    HMMMM...
    Någon bad tanten att andas..
    Tror nån annan oxå behöver det. Räkna till 10. Räcker inte det, så fortsätt på 11 på dina tår...

    Nu kanske du fattar hur jag kände med min datorjävel här förra veckan! Den var oxå på väg ut!

    Härligt att du har så mycket idéer om guldsmideriet. Tror detta kommer bli skitbra..
    Där skrev jag fel. byter genast ut ordet tror mot VET! =)

    Pöss!

    SvaraRadera