torsdag 23 februari 2012

Ibland rinner de över...

Ansökan skickad å nu ska de väntas. Men shit pommes!! Tänk om ja inte får starta?? Varför skulle ja inte få göra de?? Varför gör ja de, kommer ja fixa de?? Så jäkla bra är ja väl knappast?? Va har ja gett mig in på?? Å just de, min akassa, försvinner den nu??

Ja har 1000 frågor å visst en del skulle ja säkert kunna få svar på. Ja ska bara orka ta för mig att ställa frågorna till rätt personer.

När ja väl började tänka på eget frågade ja såklart nära å kära som oxå har eget om dom kunde hjälpa mig. Visst!! Men har ja fått nån hjälp?? Eeehhh nej!! Frågor ja ställt har alla svarat luddigt på.
Å visst, de har tagit lång tid men de kanske är tid som ja behövde för att fixa detta.

Så fort svaret kommer så kommer mitt nya liv ta fart. För ja ska fixa detta!! Men föööjj faaaan va ja kommer tveka, hundra miljoner gånger om! Men ja kanske ska lära mig att läsa, för "Det kan ju inte mer än gå åt helvete"


De är mycke rent allmänt nu känner ja, skulle kunna bubbla upp hur mycke som helst, men ja håller de här för mig själv. Men min gräns är nåd, bägaren har runnit över!


Patsky on thaa ajfåån!

3 kommentarer:

  1. Tro bara på dig själv och ha ett TYDLIGT mål om vad du vill uppnå så kommer du fixa det här galant :)
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Patsky my löööve!
    Håller med anna!
    Tro på dig själv! Varför skulle du liksom INTE fixa detta?
    Du har inte förhastat dig in i något. Och detta är din dröm!
    Go for it girl!

    Och OM det går åt helvete.. Vad är det värsta som kan hända då?

    Det är fan i mig bättre att göra det man vill (så om det går åt pipsvängen) än att ånga hela livet att man inte ens försökte!

    Pössen!
    Tant C

    SvaraRadera
  3. Japp, håller med. Bättre att försöka än att ångra det resten av livet.

    Önskar att jag hade motivation till sådana där tankar men jag lämnar över det till andra. =)

    SvaraRadera