torsdag 9 februari 2012

Väskan dog!!

Efter jobbet va ja hos tant C igår, som bjöd på himla smarrig fika med kaffe, våfflor å glass =) Massa prat med henne å Ninnie å de blev sådär trevligt som bara vi 3 kan ha!!
Min minibeställning av Amwayprodukter fanns hemma hos tant C så den fick ja med mig hem!

Kallt som bara den va de å vänta på tåget så när de kom, bara 5 min sent igår, så va de skönt att få komma in i värmen.

Kom till stationen, gick upp för trappan å åkte ner för rulltrappan. Där valde min väska att läppa taget! Axelremmem ville inte längre hänga kvar i den där platsbygeln som satt där... Attans bananer!! Ja som importerat den fiiina väskan från Tjeckien å allt. Den har varit en mycke bra vän i shoppingtider men nu är de alltså dax. Dax att köpa en ny...

Så efter att ja piggnat till lite, värmt mig med mitt te så ska ja asa på mig kläderna å ut å kolla efter ny väska. Ska även springa inom skoaffärerna här i Hässleholm å se om ja hittar ett par nya vinterskor. Kan ju inte direkt påstå att mina skor ja har nu är sådär varma å goa å sen har ja ju råkat se på nåt ställe att där är rea.... =)

Så ja, fast att ja snorar å fryser så blir detta säkert en bra dag!

1 kommentar:

  1. SJUKT!!!
    Frågade ändå dig igår om du alltid asar så mycket med dig i din väska, då den såg ut att brista av alla ting du hade i den!!
    Trist när favoriter går sönder! =(

    Va kul att ha er här!
    Som vanligt!! =)

    Hoppas du hittar både väska och skor!

    Pössen
    Tant C

    SvaraRadera