måndag 27 februari 2012

På fötter!

Är uppe på fötter. Fick besök av huvudvärken från helvetet i lördeskväll efter att vi varit ute å käkat med Mia. Så den väldans goda maten kom upp igen... :( Sen fick ja krypa ner i sängen i världens mörkaste sovrum å fick sovit en stund. Men när ja vaknade till en sväng på natten så kändes de som att huvudet skulle ramla av! Hade sjukligt ont bakom ögongloberna. Så de blev lite piller å sen sängen igen. Kände mig mest mör å seg i hela kroppen hela dagen igår....
Tittade på film en runda igår men sen gick vi å la oss igen så ja fick sovit nån timme till! Sen va de in i duschen för att göra ett tappert försök till att känna mig fräsch å sen bort till affären för att handla hem middagar å lite sånt.

Råkade slinka ner lite sånt här oxå.....
Kolaglassen va helt ljuvlig men chokladglassen va lite för chokladig..


Idag känner ja mig betydligt piggare å äntligen har ja kommit upp ur både säng å soffa för att äta lite frulle... Å en kopp te kommer de oxå bli sen ska ja hoppa på tåget å dricka kaffe hemma hos tant C innan de är dax att jobba igen! Så japp, PEPP!!!! Måndag å de är dax att komma hem sent igen...

1 kommentar:

  1. Åå glassen ser ljuvlig ut, precis mina smaker också. Får vänta några dagar med sånt så jag kommer i klänningen på lördag :)
    Kramis

    SvaraRadera