tisdag 14 februari 2012

Valentines day!

Mmmmmm idag är de Alla hjärtans dag å för er som har facebook så kan ni omöjligen ha missat de!!

Men som min kära tant skrivit, "Förstår inte att de ska behövas en speciell dag för att visa massa kärlek" Å ja, affärerna tjänar MASSOR på detta.

Ok, nu kommer den något motsägelsefulla biten....:

Japps, en hjärtformad smörgåstårta! Men hallå i hallonbåten, ja jobbar på ett bageri som BARA bakar bottnar till smörgåstårtor å faktiskt så "firar" ja å Mac 6 månader idag..... :)

Å de bästa med att göra smörgåstårta?
MAN KAN LÄGGA ALL DEN GOA RÖRAN SOM BLIR ÖVER PÅ FRUKOSTMACKAN! :)


Snart är sovrummet klart!! En pytteliten väggbit kvar sen är vi klara med målningen!! Så nu blir de brått här, ska hoppa in i duschen å försöka få fason på disken å förhoppningsvis hinna ordna lite i sovrummet!

1 kommentar:

  1. Ja du.. Ibland får tant C till det!
    Äcklas nästan över allt rövslickeri på Fejjan idag.
    ÖRK och hyckleri!

    Medans andra ska hångla upp varandra i brygga, beundra sina fina presenter/blommor, äta en fancy rätt eller gråta sönder öjvorna för dom är singlar, ska jag sätta på den värsta danseskivan jag har. Ska dansa mig trött med ett BIG SMILE och känna den underbara frihet jag känner som självvald singel!

    ♪♫♥♥♪♫ I LÖVE IT! ♪♫♥♥♪♫

    Kan ändå glädjas för dom som verkligen visar sin kärlek DAGLIGEN till sin partner och som firar lite x:a idag..
    Som ni!!

    ♥♥♥GRATTIS TILL 6 MÅNADER!!! ♥♥♥

    Löve jo both!
    Tant C

    SvaraRadera