fredag 22 februari 2013

Asså det här med sömn?!

Har fortfarande inte vant mig vid att sova på nya jobbet! Det knakar överallt och ljudisoleringen sprang man nog bara snabbt förbi med vid byggtillfället!

Så när man inte kan sova, då tar man till en bok!

Den däringa Hundraåringen, den gick fort att läsa ut! Sjukt rolig bok, en sådan gammelfarfar hade jag kunnat tänka mig att ha!
Så ni som inte läst den, LÄS DEN! :)


Som tur var har jag lyckats handla hem ännu en biografi! (Har några stycken till som jag inte läst än, tex om Ron Jeremy. Är nog lite rädd för att läsa om den lilla snuskgubben!)

Iaf har jag kommit över denna här:


Tyvärr är den inte alls uppbyggd som mina andra biografier jag läst, och detta beror helt enkelt på att den är skriven efter Freddies död. Så det är inte han själv som pratar el skriver utan det är alla människor runt honom som berättar hans liv!
Jag har inte riktigt kommit in i boken än, men jag ger ikke upp!!

Så lite mer läsning innan vi drar igång hushållet här? Låter som el bra plan!

1 kommentar:

  1. Dom j-a husen på jobbet är fuskbygge rätt igenom.. Vänta du till snön på taket börjar rasa eller när det slår om till varmare väder. Då kan vi börja snacka ljud!
    Sket ju nästan på mig de första gångerna det hände innan jag vande mig!

    Det tar tid att "lära" sig sova där.. Det kommer, men det är jobbigt innan man där!!

    Pössen
    Tant C

    SvaraRadera