måndag 11 februari 2013

Dagens att göra är avklarad!

Hade 3 punkter som planering idag och alla är redan avklarade!

1: Kolla med posten varför jag fått en faktura på obetalt porto.
Svaret var att jag har betalt, kvitto finns, men postombudet hade glömt sätta porto för mitt rek!! Har kollat med kunden och som tur är har hon fått sitt rek iaf och fakturan kunde jag markulera-check!

2: Kolla ifall jag kan reklamera mitt ultraljud (apparaten som rengör mina smycken!) som plötsligt sätter igång även om det ska vara avstängt!
Ska skickas för reklamation idag, garantin gäller-check!

3: Kolla pris på stenar till en vigselring.
Pris har kommit så nu får jag prata med kunden om vilken sten hon vill ha-check! :)

Kom på någon liten ny "att göra"-grej nu så det är väl lika bra jag tar tag i den oxå ;)

Tjipp!



1 kommentar:

  1. Lite flyt är aldrig fel!
    Och det är gött att få allt på to do listan avklarat fort på förmiddan, så man kan göra annat sen.. =)
    Pössen
    Tant C

    SvaraRadera