fredag 1 februari 2013

Sakta men säkert?!

Det går inte snabbt men lite försvinner varje vecka....


Även om "vågen bara visar en siffra" så måste JAG väga mig för att kunna se resultat. Utan siffran på vågen så har jag extremt svårt för att se förändringen...

Målet är att komma ner till målvikten innan det är dags för semester, inte för att det ska ätas upp då igen utan för att jag ska känna mig bekväm!

Liten och ännu mindre Johannesson överraskade igår och kom ner! Vi visste ju det MEN det har blivit avbokat såååå många gånger innan i sista stund.
Jag blev instruerad i allt om Star Wars Lego och dom nya Star Wars-figurerna igår och planen för idag är att åka buss till mor och far, leta upp en lekplats och sysselsätta W så pappa N kanske kan få fredagsmööjjsa med min far och man!

Imorgon bär det av uppåt för bröllop/dop så idag blir det oxå "jakten på dom rosa strumpbyxorna"

2 kommentarer: