torsdag 31 januari 2013

Nerverna...

Varje gång det är dax för uppdatering av ajfånen, alltså den uppdatering som kräver att man har 1st dator oxå till hands, blir jag sjukt nervös. Varför? För att det nästan VARJE gång har resulterat i att datorn plötsligt inte hittar min ajfån och jag får spendera timmar med att försöka hitta den igen!

Idag slapp jag dock tårar i ögonen, allt flöt smärtfritt även om jag hade hjärtat i halsgropen och var livrädd att alla mina saker i kära fånen skulle vara borta!

Nu är jag en nöjd tjaj! :)

Eftersom jag spenderade heeeela dagen igår i soffan, blev inget jobb, med huvudvärk så har jag lite att ta igen nu!
Kolla pris på stenar, beställa material, tillverka litta saker och ringa revisorn!

Så nu går nöjd tjaj och jobbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar