torsdag 17 januari 2013

Anledning till att inte vara hemmafru:

Det finns INGET bra på tv!!!

Har slängt mig på soffan i hopp om lite vila innan jag ska iväg till nya jobbet. Tänkte slötitta på tv men det finns inget som ens är värt att slötitta på!!!!!

Hade lite fix i verkstan som är färdigt nu så imorgon kan vi påbörja lite vigselringar! Fast frågan är hur pigg jag kommer vara eftersom jag jobbar till 21:30 ikväll :)

Har iaf lämnat ut denna idag:



Och Annas tunnlar blev fattade efter lite bråk med ena stenen:



Blev galet nöjd med både ringen och tunnlarna!
Funderar på att göra slag i saken och töja mina egna hål, skulle kunna tänka mig att göra ett par snygga tunnlar till mig själv!

*vägrar vila och slötitta tv, funderar på smycken istället*

2 kommentarer:

  1. Töj långsamt så kan du alltid ta ut dom och låta det växa igen om du ångrar dig :)

    SvaraRadera