onsdag 2 januari 2013

2012 Juli till december

Juli
Vi var kvar i Holland och var riktiga turister. Här kollar vi hur många ostar vi orkar lyfta.

Hjärtat hittade nya träskor!

Men pappa ska alltid vara värst så han hittade en större...

Följde med fröken Lina och var lite stöd till hennes "försvinnande av kissekatt"-tatuering

ALFIE KOM PÅ BESÖK!!!!

Vi tvättade av hojarna för att kunna köra till Västervik utan att skämmas!

Augusti
Vädret var grymt och jag bar shorts!!!!

Sa hejdå till mormor gård...

Skrev in mig och spenderade lite tid på gymmet!

Passade på att hänga med denna goa unge på GeKås!

Blev lite grön i håret....

Lät för första gången i mitt liv någon annan än min bror rita på mig!!!

September
Blev normal i huvudet igen!

Var på 30-års fest hos bästaste vännen i hela världen!!!

Oktober
Löven hamnade plötsligt på marken och jag promenerade!

Bloggträffade i Lund!

November
Var på föreläsning med Mia Törnblom i Osby. Tant C fick äntligen träffa henne :)

Vi åkte på utflykt till fäbod nr 4 och drack lite öl hos Niklas

Jag fick kamphundsmööjsa hos Mirijam!!!!

December
ÄNTLIGEN TITTADE LILLE FISEN UT!!!!!!

Fick vara faster på riktigt hos nya favvokillen!!!!!!!

Fick åka med bärgare för första gången....

Tog sönder mammas bil lite....

På självaste sista dagen kelade jag lite med mannen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar