tisdag 29 januari 2013

Snabb mellanlandning!

Är hemma på en snabb mellanlandning! Har jobbat natten och ska strax åka i väg till verkstan. Där väntas det hemligt finbesök :) Jag vet ju självklart vem det är men då det ska planeras en födelsedagspresent så får det vara hemligt för er :)

Andra natten har gått liiite bättre, fick sova någon minut mer än förra passet :)
Allt flyter på bra och det känns helt ok att vara själv med min brukare. Detta kommer gå galant!

Nu vet vi inte när jag ska dit och jobba nästa gång, går ju som vikarie nu fram till mitt grav.vik börjar. Vet iaf att nästa vecka blir det personalmöte och då ska jag vara med :)

Annars blir det verkstan resten av tiden, har ju bröllop/dop på lördag och namngivning av finaste brorsonen på söndag. Sen ligger där lite beställningar till som ska göras och det är dax att ringa revisorn för att fixa bokföringen!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar