måndag 7 januari 2013

Ifall vi klarade oss?!

Nepp! Inte jag! I 27 år har jag klarat mig från magsjuka och kräksjuka men nu var det slut!

Började kräka 02:00 inatt och var först helt inställd på att det var pga den sjuka mensvärk som hoppat på mig!
Fast jag har insett efter andra kräkningen och smärtan i HELA kroppen, att det nog inte beror på mensvärk.....

Ni vet feberont? När det sticker i hela kroppen och man kan knappt röra sig? Plussa även på mensvärk från yttre helvetet! Exakt så har jag det fast 5ggr mer!!! Kan knappt ligga i sängen än mindre stå upp!!

Så paracetamol är vännen idag, vatten serveras till det för jag orkar inte kräka mer!!!

Sover i ca 1h sen håller jag på att gå sönder! Ska strax återgå till sömnen igen, ville bara meddela er att jag är dålig....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar