torsdag 24 januari 2013

Klart?

Fick ett bra besked igår gällande nya jobbet, nu ska bara allt fixas och skrivas antar jag och sen får vi se när jag ska börja helt. Det är ju ett grav.vik och för att kunna påbörja det måste ju fröken ifråga först sluta :)

Lyckades även ta mig ner till gymet igår, hade nästan glömt hur insidan såg ut!
Sprang 2 km, hade kunnat springa mer om inte löpbandet till och från kände för att stanna upp helt!! Blev livrädd att jag skulle ramla och slå ut alla mina tänder! Så jag övergick till styrketräning istället.

Känns det i kroppen idag? Japp, och det känns även att jag slutade 21:30 igår!

Idag blir det jobb i verkstan, kom ju på att även om jag är klar med vigselringarna till nästa helg så är det ju dop samtidigt!! Så vi får väl se vad jag lyckas få ihop idag :)


3 kommentarer:

  1. Det här blir bra..
    Kanske en j-a tur att det inte blir nåt på jobbet nästa vecka för dig, så du hinner med ringarna! =)
    Papper kommer snart på posten, kan jag tänka mig...
    För det som varit än så länge...

    Vänta tills du jobbar dygnspass... Det lär du oxå känna av! =)

    gött att träna...
    Gör jag oxå nu... Lungkapacitet och bukmuskler.. Host, host...
    Pössen
    Tant C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tant är nog lite trött, vigselringarna är ju klara :)
      Krya på sig!
      Pöss

      Radera
    2. Zzzzzzzzzzzzzz... In i dimman!!!
      Pössen
      Tant C

      Radera