fredag 11 januari 2013

Fit for fight!

Kräksjukan har dragit sig tillbaka vilket är otroligt skönt! Jag kunde återgå till jobbet redan i onsdags och hjärtat igår.

Tänkte jag skulle kolla lite med mitt starta eget-bidrag nu efter julledigheten och fick ett besked som jag definitivt inte väntat mig (blir less att INGEN kan tala om hur allt gäller från början!!!) och känner inte att jag vill bråka med någon a-kassa så summan av det hela: jag får helt enkelt söka jobb för jag kan inte försörja mig på mitt företag än! Märkväl ÄN, jag ska en vacker dag kunna göra det.

Så jag är lös och ledig, vem vill ha mig??!!

Har fått lite gjort i verkstan, namnbricka av ett ovanligare slag var beställd så den är klar, bild kommer på tisdag när födelsedagsbarnet fått den. Idag kom Anna på besök och det är en fröjd att ha henne i verkstan för hon hittar alltid något nytt hon vill köpa ;)


Årets plan (avger inga nyårslöften...) har påbörjats, kost är omlagd och motionen är påbörjad.

Målet: tappa kg och delta i Tjejmilen i Hässleholm 20/5!!!

NU KÖR VI!

2 kommentarer: