fredag 25 januari 2013

Vad som var rörigt skulle bli ännu mer rörigt!

Harrejösses!!!

Nu är allt kalrt på jobbet med att jag får viket (som jag skrev igår) och en annan skulle få timmarna. Men plötsligt har jag fått både timmarna och viket! Missförstå mig inte, jag är glad över detta :)

Idag skulle jag jobbat men nu är ALLA ordinarie assistenter sjuka och det är liiite tidigt att sätta mig helt själv! Så för att undvika att jag också ska bli kass får jag hålla mig hemma idag :) El ja, hemma från nya jobbet, ska strax iväg till verkstan!

Vågen visar fortfarande - och det känns helt ok att det är -18grader idag, jag fick plats med understället under jeansen ;)

Kollade även schemat på nya jobbet, är ledig den 19/5... Så det finns inget hinder, JAG SKA DELTA I TJEJMILEN :)

Tjing på er!

1 kommentar:

  1. Väl jag messade dig innan du hann åka i morse. Bara dumt att åka upp o riskera att bli sjuk!!!
    Är j-gt konstigt att vi klarat oss utan allvarliga sjukdomar och varit utan vikarier så länge som vi har. Men jag visste att detta skulle hända förr eller senare att alla blir kassa samtidigt..
    Lagom kul att sitta här med svullet hude och veta man ska dit igen. Men va gör man, vad gör man?
    Jo, man bäddar ner sig på jobbet i morgon och är närvarande, inget mer!
    Pössen

    SvaraRadera