onsdag 2 januari 2013

2012 i text


Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Det skulle man absolut kunna säga, jag valde att äntligen starta mitt företag "Smycken af PAJ"

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp! Älskade bror lyckades bli far till världens finaste Frej bland annat! Sen var det även några som talade om att dom väntar barn.

Dog någon som stod dig nära?
Nepp, den delen slapp både jag och min familj!

Vilka länder besökte du?
Tjeckien och Holland i sedvanlig ordning. Danmark var många gånger både i tanke och tal men vi lyckades alltid skjuta på det "till en annan helg"

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Mer mys med vännerna i Halland....

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
5/12, bror ringde hem till mamma för att berätta att han blivit pappa!!!

Vad var din största framgång 2012?
Att jag tack vare familj och vänner vågade se ifall jag kunde få starta eget-bidrag och när jag väl fick ett ja, vågade öppna min lilla verkstad

Största misstaget?
Att än en gång låta vänner köra över mig....

Bästa köpet?
Gymkort!

Vad spenderade du mest pengar på?
Träningskläder och skor....

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min kärlek här i livet.... :)

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
Carolus Rex med Sabaton....

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Bägge delar tror jag....

Vad önskar du att du gjort mer?
Åkt upp till frida och David och kramats med barnen!!!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Litat på vänner som jag ändå visste skulle svika mig

Blev du kär i år?
Absolut!!!

Favoritprogram på TV?
GREEK OCH HART OF DIXIE!!!!!! Och plötsligt älskar jag Gilmore Girls lite mer 

Bästa boken du läste i år?
Plötsligt står det helt stilla och jag kan knappt minnas ifall jag läste ut någon bok!!! Jo en med Nora Roberts och den gillade jag!

Största musikaliska upptäckten?
Inget nytt...

Något du önskade dig och fick?
Min söta lilla gipshund som sitter i vår bokhylla! Han heter Ralf :)

Något du önskade dig och inte fick?
Ipad....

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Fikade med mina päron och Macs päron! Inget märkvärdigt....

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att hjärtat inte tappat suget på att köra hoj....

Vad fick dig att må bra?
Att Alv kom ner på besök och att jag fick lakritsmustascher av henne!

Vilken kändis var du mest sugen på?
Wilson Bethel som spelar Wade Kinsella i Hart of Dixie

Vem saknade du?
Frida

De bästa nya människorna du träffade?
Mirijam och Suzan

Mest stolt över?
Företaget

Högsta önskan just nu?
Att jag slipper söka jobb 2013 och framåt och kan försörja mest mig men även hjärtat tack vare Smycken af PAJ


6 kommentarer:

  1. Awww, tack för att jag fick vara med på din lista!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart!! :) Synd bara att vi inte kunde vara med på glöggminglet... Vi får försöka få till en dejt en annan gång!

      Radera
  2. PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS!

    Jag saknar dig! Att träffa dig är som att få en dos lycka komprimerad i en person!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Naaaaaaaaaaaw, det är bland det sötaste någon någonsin skrivit om mig!!!

      JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!!
      PUSS

      Radera