lördag 9 februari 2013

Bröllop, begravning och idioti!!

Som jag skrev igår så fick vi i familjen ett väldigt tråkigt besked. Nu funderar vi på att sätta oss i bilen för att närvara på begravningen. I vanliga fall åker vi ner till Tjeckien för att ha semester och koppla av men vi vill gärna visa våran sorg och krama familjen.... ❤

Mitt i allt detta har jag bröllop att tänka på! Just nu är det 2 par vigselringar som ska tillverkas och just i detta nu sitter en vän i bilen på väg hit för att diskutera ett tredje par ringar!! En galen omkastning från diskussionen om begravning!!

Sen har vi det här med idiotin!! Alltså ärligt talat!! Sambon får ett mail på fb inatt om att @ avtackar sig kommentarer från min sambo. Till saken hör att han inte kommenterat något på över en månad, däremot har min far kommenterat men han blir aldrig indragen i detta!!! Så min sambo säger: vill du inte se mina inlägg el ha kommentarer från mig är du välkommen att ta bort mig som vän på fb! (allt grundar sig i meningsskiljaktigheter om tex Palme-mordet....)
Sen brakade allt lös!! @ menar att han inte tar bort vänner och plötsligt blir min sambo kallad loser, hillbilly och tönt! Say what????? Sambon blir även ombedd att sitta så långt ifrån @ det bara går på mcträffen i Tjeckien annars drar sig @ ur!!
@ har inget med träffen att göra, min sambo har inget med den att göra utan det är JAG som planerar och fixar!
Så då kan ju inte lilla jag bara tyst utan skriver att bara för att min familj inte delar hans åsikter så är det fanimej inte ok med påhopp! Plötsligt är jag löjlig för jag har inget med detta att göra och jag ska sluta och bete mig! Meeeen jag anser att jag visst har med det att göra när han gör påhopp på min sambo som hak träffat en gång och mer el mindre menar att min sambo inte ska vistas i närheten av honom på en mcträff JAG anordnar!!!! Eller?????

Sen får jag en ursäkt som inte känns ens i närheten av ärligt och menad men min sambo får ingen ursäkt!

Ibland undrar jag fanimej hur folk är funtade!! "Tyck som mig annars tycker jag inte om dig!" Sandlådefasoner! Alla har rätt till en åsikt och kan du inte ta en diskussion så kanske du inte ska yppa dina åsikter offentligt på fb! Pucko!



1 kommentar:

  1. Klart ni ska ner till Tjeckien på begravningen om det är möjligt! Tror det varit bra både för er och dom där nere!

    Dödsbesked är jobbiga! Uscha mig!

    Måste va en jobbig kontrast till alla bröllop som är på g!!

    Sicken IDIOT som skrivit till sambon din!
    Går verkligen hissen ända upp där?
    FEGHETEN skiner igenom långan väg!
    Uteslut personen från resan, så blir det lugn och ro!
    Dåligt beteende skall ICKE belönas!!!!
    Fega personer vågar säga sitt med alkohol i kroppen och hur kul hade det varit med väsen nere på träffen? Nä, lä moppen va himma mä si! Är det du som ordnar allt, har du ju lite o säga ifrån om!!!

    Kram till dig, M och mor & far! ♥♥♥
    Tant C

    SvaraRadera