måndag 25 februari 2013

Kundbesök och mer Ikea...

Tog mig ner till Lund idag för ett kundbesök, hon var väldigt glad att jag kunde komma ner och prata om smycket hon hade i tankarna då hon inte visste ifall det gick att genomföra! Så min tanke med att åka på kundbesök verkar än så länge vara bra iaf :)

Det blev en beställning och en riktning av ring så nu börjar det bli mycket att göra i verkstan! Ska sätta mig och planera lite för det kom en akutbeställning i torsdags oxå!

Efter resan till Lund satte jag mig för lite slösufing på das internät. Fast att jag vill byta ut mitt Ikea-hem så hittade jag bara nytt på Ikea som jag kan tänka mig att ha.... Fan oxå!!! Sen grusades mina planer helt gällande vårt förbannade kakel i detta hem! Ville köpa kakeldekor och klistra upp men se nej, det är tydligen det värsta mannen vet!!

Tur att han lagar så god mat som han gör så slipper han bli utbytt! ;)



1 kommentar:

  1. Håller minsann med sambon!!!
    Varför inte måla kaklet???
    Finns många snygga färger och dom som har gjort det säger att det är lätt att göra..
    Funderar själv på att göra det här hemma!!

    Kul att du har att göra och att det flyter på!!!!

    Ses om nån timme!
    Pössen
    Tant C

    SvaraRadera