söndag 24 februari 2013

Jag vill väl oxå!!!

Sitter här och kollar på lite ny inredning till vårt hem. Jag vill så himla gärna vara kreativ och fixa till så allt känns mer hemtrevligt!
Just nu känns vårt hem alldeles för mycket IKEA och även om sambon tycker att vi borde vara stolta över vårt IKEA så NAAAAJ! :( Jag vill inte ha ett IKEAhem.....

Har planer för vårt vardagsrum, tänker massakera min IKEA bokhylla och göra en annan form av bokhylla utav den. Vill ha hit antingen min fåtölj el min gula gungstol och måste ordna om lite här så den får plats! Tanken är oxå att så småningom byta ut våra soffor till 1 soffa men det projektet kostar lite mer pengar än vad vi ska spendera nu!

Sen har jag massa planer för vårt kök, om bara vår hyresvärd kan få tummen ur röven och komma hit och kolla!!! Jag vill ha nya skåp och lådor, färgen flagnar just nu från det som sitter där och vi har extremt dåliga utrymmen!! Så jag hoppas att vi oxå kan få tummen loss snart och påminna hyresvärden att komma hit!

Självklart dök ideén om att fixa på toa upp i huvet precis! Så jag har en himla massa projekt på gång!

MEN JAG MÅSTE BLI MER KREATIV!!

Ska bara kika lite till på Lagerhaus hemsida innan det är dax för middag hemma hos sväronen! Återkomemr efter att jag fått drömma lite...

1 kommentar:

  1. Frustrationen när man vill,men av olika orsaker inte kan är HEMSK!!!
    men man behöver inte göra mycket för att få förändringar i sitt hem!
    Må hyresvärden komma.. Flagefärg är inte kul!! =(
    pössen!
    Tant C

    SvaraRadera