söndag 10 februari 2013

Hoppar på nästa!




Fru Osbournes självbiografi är utläst! (himla bra med nya jobbet, dock blir det lite sömn eftersom jag fastnar i böckernas värld!)

Tyvärr tyckte jag inte den var överdrivet fängslande! Den repeterar mycket från Jag är Ozzy eftersom Sharon funnits i hans liv väldigt länge. (hon var manager innan dom gifte sig)

Det som skiljer sig är självklart deras uppväxt men annars är boken mest....repetition!
Att hon älskar sin man märks låååånga vägar och att Ozzy egentligen är en myskille, ja det har jag anat långt före jag läste böckerna! :)

Nu är det slut med självbiografier för tillfället, det ligger några till i bokhyllan som ska läsas men först blir det julklappen från sväronen. Jag är nog en av dom få bokläsarna som fortfarande inte läst Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann! Men nu jävlar! :)

Tjing på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar