söndag 22 mars 2009

En styck kropp i uppror

Nu är min tvättmaskin igång =) Måste ju provtvätta! Har uppsatt tvättid till tisdag men ja fixar de här hemma i stället så slipper ja ränna i trappor.

Va ute med Olise, Alv å Sus igår i skogen. Himskans trevligt att bara slösa bort några timmar =) Dock har inte Nikki förstått att om man slutar dra så förfärligt kan man andas lite lättare. Tala gick jättefint i koppel hela tiden, hon va ju en förebild för den lilla galningen så hon oxå kan förstå nån gång. Efter skogen blev de epilering å dusch. Riktigt skönt att ha lena ben igen å att få väck allt spray ur håret =) Sen kom Paul å hämtade mig så va vi ute å körde en runda. Börjar förstå nu va dom sysslar med egentligen... Köra runt med sina pysbilar å sen stå å snacka en stund. Jaja alla har vi våra intressen. Tur att ja har lätt att anpassa mig iaf för ja följde ju med frivilligt ;)

Sen blev de film hos Tallen å sen Star Wars hos mig. Fast Star Wars såg vi inte klart. Gick nog å la oss runt halv 12 el nåt. Är ju så fruktansvärt drygt med en massa reklam.

Andra Harry Potter filmen är nu avklarad. Kan ju faktiskt kolla på tredje oxå direkt dör den boken är ju utläst. Men ja har nog inte ork för de idag. Ska hem till Susie senare å äta å dricka te å sen är ja nog för trött för att orka hålla mig vaken till en lång film.


Med tanke på överskriften så kan ja berätta att de är min kropp som gör uppror. Den tycker nog att ja har plågat den i nästan 10år med preventivmedel för att slippa ha mens, gör ju så sjukligt ont, så nu tycker den att ja kan ha de allt som oftas. Förhoppningsvis kan den snart inse att de gör jätteont varje gång å sluta upp med sånt här trams! Men ja har svårt att tänka mig att de skulle inträffa. Slipper iaf ha de på båten. Räcker med att ja ska bedöva mig med sprit för att slippa va sjösjuk =P

6 kommentarer:

  1. Du gillar Harry va??? Allt bra annars då??

    mange B

    SvaraRadera
  2. Harry är bäst =)

    allt fint, fast ja mår sjukt illa.... hatar att va tjej ibland!

    SvaraRadera
  3. Du vet ja har alla Harry filmerna va?
    Papps

    SvaraRadera
  4. Jag skulle inte vilja vara tjej i alla fall... Då hade man haft mens, migrän och vara tvungen att tacka nej till sex i bland, ha ha ha!

    Nu skall jag fortsätta här

    Ha det och krya på dig

    Mange B

    SvaraRadera
  5. Nej pappa de har du inte. Ja har dom =) Lånade juh dom sista ja va hemma =)

    SvaraRadera
  6. Ha ha ha, där fick han :-D...

    M

    SvaraRadera