tisdag 31 mars 2009

Lite ångest...

Nu kom den.
Nyklippningsångesten.
Inte för att de inte blev bra men de blev nog för kort denna gången..... Men ja intalar mig själv att de kommer växa ut väldigt fort med tanke på hur snabbt de växt på bara en månad.
Susie, ja tycker de blev bra å du är bäst men ja har lite ångest. Förlåt.... =(


Har nästan precis kommit hem. Varit hos den nye tatueraren idag dirket efter jobbet. Olise fick en tid, innan mig =) Hon ska göra en väldigt tjejig å söt tattoo =)

Sen körde vi till Susie för en kopp te, tjejsnack å klippning =) Väldigt trevligt som alltid!

Deklarationen kom idag. Å den gjorde mig verkligen inte lessen =) Så den är redan inskickad å godkänd. Synd bara man får vänta till EFTER Tjeckien på pengarna.... Men då har ja iaf att leva på när ja kommer hem =)

Nu ska ja bedöva ångesten med Harry Potter. Så har ja säkert vant mig till imorn =)

3 kommentarer:

  1. men gumman...nu får jag dåligt samvete...jag tyckte du blev sket snygg...förlåt...

    puss

    hatar du mig nu? ;)

    SvaraRadera
  2. du ska inte ha dåligt samvete!!!! men ja fick ingen ångest sist så de är nog därför den kom nu.

    JA HATAR INTE DIG!!!!!! =)
    Puss

    SvaraRadera
  3. Aja, nu lugnar du ner dig... Dom korten du visade upp så ser du helt otrolig ut ju! Mycket fint och fräsigt, så är det och hår det kan jag :-)!

    Nu har jag inte tid att sitta här!

    Läs min blogg senare ;-)!

    Puss kram

    Onkel Mange

    SvaraRadera