torsdag 26 mars 2009

Gomorron!!!!

Att få vakna så som ja gjorde imorse varje dag hade inte gjort mig lessen alls. Det lär ju troligtvis inte hända men man får väl va glad för de lilla =)

Nu åker ja snart. El ja senast kl 9 ska vi lämna Varberg. Sen ska vi upp till GBG å hämta Sus karl å sen mot Örebro för att hämta Alv. Å sen raka vägen till Sthlm å färjan =) Ska bli så jäkla skoj. Har sett framemot detta massor å fast ekonomin inte riktigt tillåter så ska ja ha superskoj! Köpte öl igår å vaniljsmirnoffen åker med. Tänker ju definitivt inte köpa massa drinkar själv på båten för då lär ja inte ha råd med ett smack sen när ja väl kommit hem. Men har ja tur har ja en givmild bror som tycker om mig nu innan han ska till U.S and A =)
Sus å andre bror kommer hit vid halv 8 tiden. Å Olise, Jörgen å Erik kommer runt 8. Sen blir de lite frukost. Hade tänkt göra scones men vetifan om ja orkar de =) Dessutom köpte ja en limpa bröd igår å de duger ju faktiskt gott å väl.

Storebror ska ha med sig sitt PS2 å sina spel till båten. Ja ska låna de nu när han är iväg nästan hela april å ja ska spela massor av Guitar Hero. Ja ska bli grym helt enkelt. Sen när Hulding kommer hit den 17:e april (är superdupermegaglad för de =) ) så ska hon å ja spela massor å sen lär de kanske spelas en del på lördan då vi ska fira min födelsedag. Vi blir nog inte så många men va gör de när ja vet att de inte är direkt friska människor som ska hit =) Men de är i deras sällskap ja trivs bäst =)

Mamma; du är väldens bästa å världens finaste!!!!! Saknar er massor både dig å pappa. Ringer på lördag när ja vaknat till liv. Älskar er! Puss

6 kommentarer:

  1. Morrning Dytt! Hoppas ni får kul satan nu bara! Och ta det lugnt med boosen! När fyller du år?

    Haa det roligt nu!

    Farbror Mange B
    Ps. Jag är också världens bästa och finaste, i alla fall i Ekestad... Ds

    SvaraRadera
  2. Farbror då! Ja fyller ju den 19/4

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Ta och tryck på hildas (eller min) besöksräknare så kan du lägga till en egen.

    SvaraRadera
  4. Då får jag gratta då ju!

    SvaraRadera
  5. Ja, biljetten ja.
    Den ska jag fixa.
    Jag ska jag ska jag ska jag ska jag ska jag ska jag ska....

    SvaraRadera
  6. Jaja, vi saknar dig med.
    Papps

    SvaraRadera