lördag 7 mars 2009

Köffet är slut...

Så va de lördag igen. Ska snart köra ut å kolla på Paul å Tallen när dom skruvar. Bara kolla, inte hjälpa till =)

Va ute på afterwork igår med Alfie, Petra, Madde å Sus. Himskans trevligt. Fast sjukt dyr mat.....
Ja å Alfie va så duktiga att vi gick till jobbet från mitt igår. Tog "bara" 1h att ta sig dit.... Men man blev ganska pigg å med trevligt sällskap så går ju de mesta =) Sen försökte vi arbeta så gott vi kunde. Känns som ja haft en helvetesvecka där allt jävlats så ja ville bara strunta i allt igår. Men de kan man ju inte!
Iaf efter att vi slutat stängde vi igen verkstan å satte oss ute i köket å drack vin. Sen körde Madde oss ner till stan där Sus mötte upp oss. Blev inte så sent utan ja, Alfie å Sus åkte hem till mig å drack kaffe. Sen pratade vi en himla massa som vi alltid gör å sen kollade vi lite på Johan Glans. Fast ja redan sett den så va den fortfarande skojsig. Kan skratta ihjäl mig åt att bara lyssna på Alv som håller på att dö av skratt ibland =)
Sus åkte hem vid halv 1, ja å Alfie pratade en del sen somnade vi. Bror ringde vid halv 3 å frågade om han fick sova på soffan. Den är ju inte den största här i världen men när han kom med kommentaren att han annars skulle gå hem så sa ja lite motvilligt ok.

Alfie åkte vid 9 imorse. Hon å Sus skulle till GBG å sci-fi mässan å kramas med R2D2 =) Sen körde ja bror till bussen å sen hem å städade. Sen har ja nog mest bara suttit i mitt kök å funderat på att göra nåt vettigt men inte kommit så långt till mer än funderingen...... Så därför får ja nog snart ta mig i kragen å åka hem till Paul....

1 kommentar:

  1. Jag var som ett barn på nytt av att se alla storm troupers kan jag lugnt säga. Och Darth Vader åkte rulltrappa med hela sitt entourage! :D

    Promenad till jobbet var ju faktiskt riktigt avkopplande det borde man göra fler gånger. =)

    Är jag så rolig att lyssna på när jag skrattar...? Bra att man kan roa på fler sätt än ett då. ^^

    SvaraRadera