måndag 30 mars 2009

Jag vill ha dig här på riktigt inatt...

Alfie vet hur mycke ja hatar Hello Kitty så idag när ja tog lite sovmorron passade hon på att pimpa mina hoppatollor...Har inte mage att ta väck den fast ja avskyr kattjäveln..
Kom till insikt idag på jobbet att ja trivs med mitt liv. Visst ja klagar ibland på mitt jobb, att ja har dålig lön, att ja bor långt ifrån Skåne men ja insåg att ja orkar inte klaga å gnälla mer. Ja trivs helt enkelt. Ja har en lägenhet som är ganska fin å ligger ganska nära stan. Ja bor i en ganska fin stad. Ja har en ganska bra bil. Å ja har underbara vänner =)

Ja trivs helt enkelt med hur mitt liv utvecklats sig. Visst de finns delar som man vill ha lite bättre el helst ogjorda men så är de för alla.


6 kommentarer:

  1. Så har du ju alldeles speciella mig också ju!!! Bra att du kommit till insikt att det inte blir mer än vad man gör det till!

    Puss och kram

    Mange B

    SvaraRadera
  2. ja ja har ju en ganska bra farbror oxå ;)

    SvaraRadera
  3. Det har du, fast du glömde bort mig i ditt eminenta inlägg, med en kryptisk rubrik!!!

    Hoppas hon fattar!

    Mange B

    SvaraRadera
  4. Lessen att ja glömde dig.

    Rubriken är från en låt =)

    SvaraRadera
  5. Ha ha ha, jag trodde det var ett meddelande till någon...

    Mange B

    SvaraRadera