torsdag 2 april 2009

Dax igen...

Förkylningen är tillbax... Så tröttsamt. Försökte överdosera lite cvitamin igår genom att trycka i mig 3 citroner men när ja ätit en hel höll ja på att kräkas. Så ja gav upp, gjorde soppa, läste Harry Potter, käkade choklad å drack te. Hoppades in i de sista att ja skulle vakna pigg å kry men icke.

Känner av omställningen av tiden massor. Har ju precis vant mig att gå upp tidigt å va pigg å så där men nej, nu är de halvmörkt igen å de gör att ja ligger kvar i sägen så länge som möjligt... Kanske orkar ja snart upp igen =)


Läste ut 4:e Harry boken igår. 3 kvar. Fick den 5:e av Alfie nu imorse så nu banne mig ska vi läsa den istället. Å nu kan ja se 4:e filmen =) Blir kanske filmkväll imorn om Paul kommer ihåg att han föreslaigt de. Minnet är bra men kort på den pojken =)


Pappa å farbror Magnus hade födelsedag igår. Hoppas ni fick en massa fint =) Får kanske ta å köpa nåt grannt iaf till far min som kommer för att fira mig den 18:e =) Å kanske till ena broren som fortfarande befinner sig i detta land å fyller år på lördag....

Nu: lunch =)

1 kommentar:

  1. Jag kommer också kanske!
    Krya på dig!

    Mange B

    SvaraRadera