söndag 5 april 2009

Sön 5:e april

Va skönt om livet hade kunnat återgå till de normala. Att kunna ringa dig å berätta allt om hur dan varit el om hur livet ter sig just nu. Om allt dumt man gjort som du missat el allt bra som du skulle varit med på. Att träffa dig nån gång då å då. Att få skratta med dig, åt dig, skratta så tårarna rinner. Prata minnen om hur sjukt tråkigt vi haft el hur bra allt blev ändå. Gråta när man är lessen, få en kram som visar hur mycke man betyder. Ha nån där som hjälper till när självkänslan är i botten.

Men så blir de aldrig igen. Allt är förstört nu. Det trasiga som är där nu kan vi inte laga. Även om vi försöker så mal detta i bakhuvet å tittar fram inom kort igen.

Hoppas du blir lycklig utan mig, ja ska försöka utan dig.

5 kommentarer:

  1. Men lilla Dytt! Till mig kan du ringa när du vill!! Jag fattar inte vad det gäller, men jag kan gissa...

    Du har mina nummer och du kan snacka om vad du vill, det vet du!

    Kramen

    Mange B - Onkel konkel

    SvaraRadera
  2. io. inget roligt inlägg där inte. Ring till Mange han är förståndig han.

    SvaraRadera
  3. Ring mig!! Jag finns alltid där för dig! Dag som natt!!! puss

    SvaraRadera