tisdag 21 april 2009

Ja har mitt leg å 27;50

Louise fina kommentar från i lördes innan vi skulle ner till krogen får bidra som överskrift idag =)

Vaknade av klockan halv 6 imorse. Tänkte i ett väldigt svagt ögonblick att ja skulle va duktig å gå upp men inte blev de så inte. Läste först mina två mess ja fick igårkväll å skrattade en stund åt den fina bilden på Tarkki sen somnade ja om igen. Låg kvar till kvart över innan ja tog mig i kragen å asade mig upp. Ändå va ja inte hos socker så länge igår, va hemma halv 9. Men ja hade bomull i hela huvet å va så trött så ja trodde ja skulle kräkas.....

Efter jobbet körde ja hem till Susie, dax för ytterligare en promenad. Va ute igår med henne nu när hon dietar =) Stöttar lite å skäller lite men nu går de bra för henne =) Du fixar detta gumman!!!
Gick ner till stan, handlade en hatt på Lindex å ett linne på HM sen gick vi runt fästningen å sen hem. Körde hem ganska så snart efter de för ja hade hoppats på att få min feleton idag men nej, de hade ja icke. Fick reda på att den är iaf beställd så de kanske dröjer ytterligare en vecka.... Ja som vill ha den nu!!!!

Smälte som glass när vi gick hem idag. Jason skulle gå sista biten upp till lägenheten å han skulle ha händerna i fickorna. Så jäkla sött. Nästan så ja vill skaffa en egen. Mamma är ju redan farmor så de skadar ju inte att bli mormor oxå =) Men de är nog ingen risk att ja får en knodd på ett tag. Måste ju först hitta nån ordentlig att skaffa dom med å sen vill ja såklart ha min utbildning klar. Sen får vi se va som händer efter de.
Säger ganska ofta att är ja inte gillar barn men de är alla dom där odrägliga, bortskämda sakerna man träffat på som gör att ja blir lite anti. Men självklart kommer ja säkert både skaffa en el två =)
Änsålänge räcker de med att busa med Jason lite då å då =)

5 kommentarer:

  1. Vi får bygga en vägg i stugan i CZ...

    SvaraRadera
  2. Hehehe.. Betyder detta att det är dig vi ska börja sätta bud på när det är dags att kläcka då? *flinar*

    SvaraRadera
  3. hahahaha ja menade verkligen inte att ja ska skaffa nån nu!!!!!

    Ingen vägg i cz kommer behövas

    Nej ja tror inte ja kommer bli först på jobbet att skaffa barn, finns ju dom med stadigt förhållande som troligen kommer bli först =)

    SvaraRadera
  4. Haha så söt min lilla sötis är hahaha =)
    tack för promenaden idag vännen
    puss o kram

    SvaraRadera
  5. Hm vill minnas att du och jag hade denna diskussion...
    Mina ord när du sa att du tycke illa om barn och att dom är odrägliga äkliga, var BULLSHIT

    Och se. Jag haade rä ätt na na na na na naaa

    SvaraRadera