fredag 3 april 2009

C-vitaminer



Försöker förgäves bli av med förkylningen.


Började dagen med frukost bestående av 2apelsiner, 1kiwi å 1passionsfrukt. Jobbar ju ihop med Olise som är fantast på att äta frukt. Så hon fick inspirera mig lite i mitt försök.
Å nu efter jobbet tryckte ja i mig 1apelsin, 1kiwi å 1passionsfrukt =) Helt otroligt att ja nu äter passionsfrukt efter att ha avskytt de som bara den. Men nu gillar ja de riktigt mycke!


Hade tänkt snooza lite imorse men när snoret började rinna tänkte ja att de är likasåbra att ta sig upp ur sängen. Så ja va faktiskt på jobbet redan halv 7 idag =) Å iom de kunde ja gå hem vid 15 =)



Erikas smycke kom fram idag. Hon gillade de massor men hade föreställt sig att de skulle va lite större. Men eftersom hon ska ge bort de i present till en 60åring så började hon tänka efter lite å nu tycker hon de är lagom stort. Så nu är där snart pengar på kontot så ja kan följa med till Elmia =)


Å på måndag ska ja sälja ett smycke till en jobbarkompis så då trillar de i ytterligare lite pengar. På nåt sätt lyckas ja alltid komma runt på mina slantar =)








Va märkligt de kan va att läsa om sitt eget liv skriver av nån annan.... Man får ett annat perspektiv på de då.






4 kommentarer:

  1. Var kan man läsa om sitt egna liv??? Jag vill läsa om mitt...

    MB

    SvaraRadera
  2. ja ska skiva om ditt liv nån gång ;)

    SvaraRadera
  3. Vafalls? Jag har väl inte skrivit om ditt??? ha ha ha, gör du det, det finns säkert något att skriva :-)

    MAnge B

    SvaraRadera
  4. efter cz lär de säkert finnas massor att skriva =)

    SvaraRadera