onsdag 8 april 2009

Bloggkommentarer

Pommes va kul de är =) Varje gång ja loggar in är de lite pirrigt att se hur många kommentarer man ska granska... Ja, ja vet att ja är lite mesig som har den funktionen att kolla först men de är bara för ja vill inte ha vilken skit som helst publicerad.

Ja är en av dom som kommenterar mina egna kommentarer. Tycker de blir roligast så. Å de kan bli såna fina utläggningar å diskusioner =)

Undra hur de känns att träffa nån man bara kommenterat på bloggen? Ja har ingen aning. Hilda å farbror, ni får berätta för mig sen nästa lördag om hur märkligt de hela är att plötsligt prata istället för att skriva på varandras bloggar. El ja om ni vill får ni ta med era datorer å skriva till varandra ändå alltså. Ja hindrar inte er =) Om de blir för jobbigt el så att prata hahaha


Blir nog inget Skåne på fredag för att hämta Suzukin... Ska regna å ja vet inte om ja kan köra ändå. Lite öm i handen. Lessen Susie, vet att du hade sett fram emot de.... Vi får ta de en annan gång! El mer än en ;)

Läser för fullt, måste bli klar med böckerna nu innan ja tröttnar.... Sen ska ja ge mig i kast med att se dom 2sista filmerna. Så är de avklart sen.


Dagens mest intressanta: Duscha med en plastpåse över höger hand... Inget ja rekommenderar

8 kommentarer:

  1. jaaa.
    Jag tar med mig min datorn. För säkerhets skull.

    SvaraRadera
  2. Duscha med plastpåse över ena handen? De har jag gort många ggr.

    Papps

    SvaraRadera
  3. men jag vill jag vill *står o stampar* hahaha =) nä det e lugnt gumman vi får ta det en annan dag. jag ska hjälpa dig o duscha nästa gång HAHAHA :D
    puss hörs imorgon

    SvaraRadera
  4. Hejsan Patts! Jag kan paxa för köket direkt, jag vet inte om jag vill träffa Hilda... Hon spikar ju fast kyllingar i köksbordet med lim, samt äter fladdermusvingar och lår...

    Jooo, det vill jag göra, hon verkar ju lika kiff som dig ju!

    Krya på dig, vi ses snart!

    Kramar från ett soligt Kristianstad

    SvaraRadera
  5. Bara en kommentar till "Papps", det är inte handen du har i påse...

    Mange B

    SvaraRadera
  6. FYYYYYY FARBROR MAGNUS!!!!!!! Detta är sista gången ja publicerar nåt sånt. Är du inte snäll blir de aldrig mer nån kommentar ifrån dig, OK?

    SvaraRadera
  7. Okaj då, surbubba... Det var väl fotenm han hade i påse, men jag håller me dig, det är värre...

    O M

    SvaraRadera