torsdag 9 april 2009

Till dig mamma =)

Har varit riktigt duktig idag.

1. Ja va inne i en affär med skorea. Köpte inte ett enda par! =)

2. Följde med Olisen å handlade blommor. Tänkta att ja de är väl likasåbra ja med köper lite av de där. Så ja har planterat om i krukor å fixat å donat =) Hoppas bara dom överlever till nästa lördag då släkten kommer på kalas för lilla mig som fyller år nästa söndag =) För de priset ska dom banne mig hålla!! Ja är nu 500:- fattigare nämligen....
Så mamma; nu har ja äntligen lite blommor i mitt hem =) Hittade fina nejlikor =)



Märk väl att ja även hittade pirater bland alla blommor =)



Vardagsrummet fick blommor



Å sovrummet fick lite färg =)



Å köket fick både blommor å nya krukor =)


Klappar mig själv på axeln nu åt mitt verk =) Dax att laga mat å kanske de blir riktigt lyckat även de!





6 kommentarer:

  1. Wohau: gröna fingrar, jag är imponerad!
    Papps

    SvaraRadera
  2. Varför har du inget kort på mig mellan blommorna????????????

    Nu kom jag på en superbra prasant...

    O M

    SvaraRadera
  3. hahaha ja är för ego för de farbror =)

    SvaraRadera
  4. Hmmm, det är väl inte att vara ego????? Du kan få ett jättefint av mig om du vill :-D

    SvaraRadera
  5. Åhh så fint det blev vännen får kolla in det irl imorgon

    puss o kram

    SvaraRadera
  6. riktigt nice gumman! Diggar färgen...snyggt! Pöss skumbananen

    SvaraRadera