söndag 5 april 2009

Flip a coin

Spenderade nästan 4h i stallet med Olise idag. Hon va flitig som en myra å mockade massor medans ja mest va sällskap. Men sen red vi. Å va de nervöst att sitta på en hästrygg igen, eh ja! Men de va riktigt skoj. Skrittade bara i paddocken men de fick bannemig räcka för denna gången =) Blir kanske lite mer å lite trav nästa gång.

Efter de blev de hemfärd å matlagning, stekt falukorv med hemmagjord päregröd =) Mumma de =)

Susie ringde å frågade om ja ville följa med en sväng till hennes jobb för hon skulle lasta 3 bilar å är inte jätteförtjust i att va där själv på kvällen. Snäll som man är följde ja givetvis med =) Så fick ja ju se hur hon jobbar oxå! =)

Sen tog vi ett varv på stan, insåg att de va inte mycke å hämta så vi körde till Veddige där de är fest för att storebror fyller år. Trevligt så länge vi va där =) Fast Jörgen å Martin tittade på mig å frågade varför ja klippt av mitt hår......

Å nu är ja nyss hemkommen. Blir nog läsa en sväng för ska ja se en film så lär ja somna på momangen =)

Gillar att ha lite kryptiska överskrifter. De är nästan bara ja som förstår.... Å de kan ibland kännas jävligt skönt att de inte är alla som tittar in här som kan förstå allt till 100% (lät som att de va massvis med folk som lyckats hitta min blogg... fast ja vet ju nån som brukar kika hit) Just idag handlar den om dig!

3 kommentarer:

  1. Hello! Jag fattar dom ju, men inte den häromdagen ha ha ha! Brá att du inte festar om du är förkyld, då blir det oftast sämre :-)!

    Nu är det morgon igen och mulet till max, inget bra...

    Ha det

    Mange B

    SvaraRadera
  2. Och jag gissar på att det är potatismos? Får jag poäng i skånska nu? =)

    SvaraRadera