måndag 6 april 2009

Förtydligande!

1.
Gårdagens inlägg handlar om Lina Fransson som fram till den 21/2 va min bästa vän sen 6års tid. Just denna kväll valde hon inte sina ord med omsorg utan spydde galla över mig å de sårade nåt jävulskt. Visst ja kan svälja min stolthet å ringa först men denna gången gör ja de bara inte för det är hennes tur att krypa till korset. Ja saknar henne massor men en vänskap går inte ut på att en ska be om ursäkt hela tiden å de är på tiden att hon oxå får uppleva de.

2.
Paul, ja är inte kär i dig. Ja tycker väldig mycke om dig å ja är väl medveten om att vi bara är vänner å att de kommer förbli så å ja vill inget annat heller. Ja tycker du är underbar på alla sätt å vis bla för vi har samma sjuka humor. Men de gör mig nåt så fruktansvärt besviken att du inte kunnat säga rätt ut till mig att du tycker vi umgåtts för mycke på sista tiden. Å snälla rätta mig om ja har fel, men de är inte så att ja bett dig sova över hos mig el bett dig kramas med mig. Ja tycker de är mysigt men som sagt; Ja vet att vi bara är vänner!
Ja kan inte prata känslor alltid men andra kan göra de med mig. Så misstolka nåt i ett samtal är nog ganska sällan ja gör.



Dagen har börjat skit å den kommer nog sluta så oxå. 1 guldsmed sjuk innebär apmycke jobb, 2dagars extra ledig för att de är påsk innebär ännu mer jobb....... Å alla ringjävlar spricker bara man tittar på dom. Skönt om denna dan hade kunnat tagit tvärt slut NU!

3 kommentarer:

  1. Dytt! Inget kul, men allt går vidare det vet du! Och vet du en sak till? Snart är det dags för Tjeckien, då skall vi nog fan komma till rätta med många problem!

    Tjoppz

    Onkel Mange

    SvaraRadera
  2. Vi ska lösa världsproblem då farbror =)Vill att vi ska åka nu.... Orkar inte va i detta tråkland mer.

    SvaraRadera
  3. Se där ja, men vi får hia oss litta, den tiden kommer... Jag håller med dig, det här suger!

    Mange B

    Ps. Kul med svar på kommentarerna... Ds

    SvaraRadera