fredag 24 april 2009

Barnvakt

Sitter hemma hos socker nu. Själv med Jason. Har lovat att passa han en stund medans hon å Tommy är iväg på vars ett håll. Känns inte som att ja behöver anstränga mig massor med tanke på att lillkillen redan somnat.
Hade ju tänkt ta med mig såpbubblor å gnuggisar hit så vi kunde busat ordentligt. Men nej, de glömde ja ju hemma såklart!

Fick min nya feleton idag!!!!!!! Den är jättefin!!! Men pommes va svårt de är att skriva mess... Kommer nog ta ett tag innan ja lärt mig ordentligt =) Men de är de värt!


Spenderade hela eftermiddan å kvällen med Olisen igår. Först körde vi hem till henne å slappade lite å sen körde vi till stallet. Mockade åt Saren å sen slängde vi på Saren å Nonne sadlarna å gick ut i paddocken. Saren är något långsam men ja både skrittade å travade lite. Nonne däremot trampar på fan så mycke snabbare. Å han är ju sjukt hög! Men de va himla trevligt att få slippa tänka å bara va.

Imorn blir de en runda till GBG med Lisa å Krisana. Vi ska till Ingrids keramikutställning. Ska bli skoj å se va hon hittar på på sin fritid =) Sen på kvällen så ska vi nog ut med Tommys Impala om han får ihop den som han ska. Socker-Söt-Paj blir de som ska åka =) Kan ju bli hur skoj som helst. Men först så ska ja ut med hojen en runda å Susie ska få åka med. Har sagt till henne å blunda den första biten eftersom hon aldrig åkt innan. Men ja tror nog hon fixar de =)

Nej, nu ska ja snoka runder på nätet lite i min ensamhet. Å ja är på helspänn.... Tänk om killen vaknar snart å är lessen.... Då blir de bus =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar