onsdag 8 juli 2009

Kiss the rain

De åskade inatt. Men de hörde inte ja.
Lasse va uppe å drog ut alla kontakter. Men de hörde inte ja.
Tror ja va trött helt enkelt =)

Glömde ju berätta igår att de tog över 1h att ta sig hem från Ullared. Hade hänt en lastbilsolycka så ja fick stå i kö i nästan 1h. Fast de va lite ok för polisen som kom å berättade om de va sjukt söt =P
Men lastbilen såg inte speciellt fin ut å de står inte så mycke i tidningen så ja har ingen aning om de va allvarligt el inte.

Har lite planer inför nästa vecka. Hoppas bara de blir fint väder så ja kan sola å kanske tom åka till havet en sväng =) Mammsen kanske oxå kommer upp en runda å ja ska ju även till Tinan en sväng. Sen på fredan är de Wheels and Wings å ja va ju hemma dödsjuk i feber förra året så iår blir de premiär för min del. Får väl se om de är nåt att ha.


Åååååå idag är de Hästveda marknad å Tina ska dit. Ja vill väl oxå!!!! Men ja kommer inte orka köra ner efter jobbet å sen hem igen på natten å jobba imorn. Tror ja inte iaf.... =) Hmmmmm, ja kanske ska ta mig en funderare på de där......

6 kommentarer:

  1. Hmmm, sover du hos Lasse??? Allt bra annars då, du hör ju aldrig av dig!

    Kramm från onkel Mange

    SvaraRadera
  2. å när hörde du av dig sist farbror???? =)
    Allt är finfint med mig höddö, hur är de själv??
    Bussåkran

    SvaraRadera
  3. Det var inte svar på min fråga ju :-D! Det är finfint med mig med, men det händer för mycket just nu, hinner inte med ;-)!

    Posskramm

    SvaraRadera
  4. Ja farbror ja sover där ibland. Men du bryr dig inte ändå var ja sover eller hur? ;-)

    SvaraRadera
  5. Jo, det gör jag! Men jag vet att du sköter dig! Puss och kram

    SvaraRadera
  6. Hahahaha ja de vet du att ja gör =)
    pussåkram

    SvaraRadera