fredag 31 juli 2009

Gårdagens plan =)

Japp ja hade ju en plan. Planen va att åka ner på kalas hos mormors man för han hade ju födelsedag. Sagt å gjort, efter jobbet hoppade ja in i bilen å hämtade upp bror sen körde vi. Visste ju att de skulle bli en lång dag/kväll med många timmar i bilen men de va de värt =)
Bror va lite trött på hemvägen men ja fick ju lite sms-sällskap istället =)

Va sjukt trött när ja kom hem så efter att ja krupit ner i sängen somnade ja ganska snabbt....

De finns 2 människor på denna jord som verkligen gör att ja vill fortsätta göra smycken, mamma å mormor. Att visa dom nåt nytt å se stoltheten i deras ögon får mig verkligen att bara vilja mer mer mer =)
Gjorde klart en ring igår å hade ju den på mig när ja åkte ner. Mamma tyckte den va jättefin å ja vem vet, kanske blir de ett liknande hårsmycke. Mormor provade ringen å nästan skrek ut till sina väninnor av stolthet att ja hade gjort den. Ååååå va de bara fick mig att bli på topp direkt =) Älskar min mammsing å min lilla mommo!!!!!


Idag kommer Sandra Hedenhös för att hälsa på sin Tuffs =) Å vi ska ha sååååå mysigt hela helgen. Ska se om ja kan få henne till att laga lite mat ikväll ;-)

Har ju semester idag efter jobbet =) 1vecka av ledighet ledighet ledighet!! Kanske ska till Växjö å Odenslanda nästa helg för Tinan å Mattias ska riva lite puts på huset å eftersom ja är världsbäst på att förstöra saker känns de som ett uppdrag ja skulle kunna klara av =) Å sen ett litet plus är ju att de är Karl-Oskar dagarna så vi kan äta LANGOS!!!!

=)

2 kommentarer:

  1. Bild ju. Man måste ju få se en bild ju.

    SvaraRadera
  2. Jag kräver bild på ringen! Och ha en skön semester. Själv börjar jag få ångest över att den snart är slut. =/

    SvaraRadera