måndag 27 juli 2009

Ok.......

Ja har blivit utmanad av Hilda å av farbror så ja, nu ska vi se va de blir av de då då =)

5 saker jag har i mitt kylskåp: ska bara kolla först, inte varit hemma på länge

*Kaviar
*1 gammal citron
*Kastrull med stuvade makaroner, säger inte när dessa tillagades.....
*Sodastreamat vatten
*Toblerone


5 saker jag har i min frys:

*Lussebullar
*Massor av burkar med mat från mamma
*Himskans massa is, dock inte sån is man vill ha i drinken
*Glass
*Qrnfärs

5 saker jag har i min handväska:

*Nycklar
*Näsdukar
*Tamponger
*Plånbok
*Glasögon, både för vanligt bruk å för soligt väder

5 saker jag har i min garderob:

*Kläder
*Resväskor
*Ouppblåst yogaboll
*Skärp
*Skor

5 saker jag har i mitt badrumskåp: även här måste ja gå å kolla....

*Linser
*Näsdukar
*Nagelsax
*Thailändskt linement (livsfarligt!)
*Piller mot bakfylla å sura uppstötningar

Ja tänker då i min tur utmana;

*Socker
*Alfie
*Sus
*Skumbanan

Hajs hajs så länge =)

3 kommentarer:

  1. Heeej! Du får ta pillerna mot sura uppstötningar lite oftare :-D!

    Kramar från Onkel Mange

    SvaraRadera
  2. hahaha tycker du ja kräker ofta el?? =)
    pussåkram farbror

    SvaraRadera
  3. Ska ta itu med den när jag får tid över. =)

    SvaraRadera