onsdag 22 juli 2009

Lugn å fin...

För alla oroliga kan ja berätta att allt är ok med mig. Gårdagens inlägg va mest tankar, alltså inget som handlar om mig.
Så mamma, du behöver inte va orolig. Ja lovar att ringa om de är nåt som inte står rätt till =)

Har upp över öronen att göra idag å imorn. Men de är bara för att ja ska va ledig på fredag =) Å fast att ja har massor så är ja rätt lugn idag. Orkar inte stressa upp mig å yra rundor, är för trött för de =)

Satt å fikade med socker igår. En kopp te ute på balkongen å en Tommy i soffan som spelar tvspel. Standard =)
Vi pratade lite om mina konstiga principer. Har blivit ganska principfast å ja tillåter mig själv inte att bli lessen över onödiga ting. Alltså inte alltför onödiga iaf =)
Ja funkar som så att ja säger va ja tycker å tänker vilket innebär att folk ofta tycker ja är konstig el att ja har väldigt starka åsikter. Å ja, de har ja å ja, ja är konstig =)
Men en del saker säger ja inte. Just för att ja vill att de ska betyda nåt när ja väl säger de å sägs de för ofta blir de bara ut tjatat å betydelselöst.
Socker förstod va ja menade även om hon själv överanvänder en del ord ;-) Men de får du lov att göra babe för vi förstår varandra så bra ibland =)

Alfie; nu får din semester snart va slut så du kan komma tillbax till mig!!!!!! =)

2 kommentarer:

  1. det är skönt o överanvända ord i bland =)
    tihi testa vettja ;)
    puss puss

    SvaraRadera
  2. De här veckorna kommer troligen att gå snabbare än vad du tror och sedan kommer det ta en dag eller två innan du önskade att jag var på semester igen. ;) Jag brukar ha turbon inställd när jag pratar med någon jag inte har sett på länge. *skrockar*

    SvaraRadera