söndag 12 juli 2009

Låna aldrig ut nåt! ;-)

Va ute å körde hoj en runda igår. Rätt som de va tyckte Lasse att vi skulle byta. Har pratat lite om att ja ska få provköra hans R1 å de fick ja igår =) Kändes sådär skumt men de gick. Den är ju betydligt snabbare än min så nu måste ja ju bara byta upp mig. Blir nog ingen R1 men något större måste ja ju ha =) De tråkiga i de hela är ju att när vi stannade så upptäckte vi att nummerplåten hängde på trekvart..... Den hade knäckt sig i plasten. Inte mitt fel men de är bara så tyfiskt att de ska hända sånt när ja kör.... Morr!

Va chaffis åt Tommy å Susie igår. Dom skulle iväg på fest å eftersom vädret va fint så blev de Impala =) När ja hade släppt av dom åkte ja å hämtade Alfie som fick åka jänk för första gången. Hungriga va vi så de fick bli en pizza i Ullared.
Tina, vi va i Ullared å åt. Igen! ;-)

Somnade med linserna i men ja sov bara en stund sen ringde socker å ville hem. Va beredd på ett himla liv men de va tyst som attans.... Visste ju iof att Tommy skulle somna för kl va ju närmare halv 1 å han kan inte hålla sig vaken hur länge som helst =) Men sockerhjärtat mådde inte så bra så hon somnade oxå. Men idag mår hon bättre =)

Ska snart klä på mig å köra hem till fyllona =) Måste lämna tillbax bilen å ja har lovat Tommy att köpa med mig cola.

4 kommentarer:

  1. Hallojsan Dyttis! Han denna därnia Lasse kan inte han skruva fast sina gjajor elr?
    Papps

    SvaraRadera
  2. Hahahaha nej papps de kan han nog inte =)

    SvaraRadera
  3. Dauy faur vi ju haula oiner kurs mä hanom dau!!!!

    Papps

    SvaraRadera